Placebo tocarà al Palma Arena dia dos d'octubre
Després del concert que se suspengué el 20 de juliol, la banda ve a Mallorca amb ganes de satisfer els fans
No serà en l'ambient estival del parc de l'Hereveta, però els amants de Placebo, que s'endugueren una bona decepció el 20 de juliol passat amb una cancel·lació in extremis, podran finalment gaudir de la banda britànica dia 2 d'octubre al recinte del Palma Arena. "Teníem un compromís amb l'Ajuntament dePorreres, que havia confiat en el projecte des del principi, i hem intentat fer l'actuació allà. Tanmateix, com que és per octubre i per no haver de preocupar-nos de la pluja, hem pensat que seria millor que tingués lloc en un espai cobert", afirmaren ahir des de Fonart, l'empresa mallorquina encarregada d'organitzar el concert amb Last Tour International.
Placebo havia d'actuar a Porreres el 20 de juliol en una cita molt esperada, que fou suspesa només poques hores abans de començar. Els camions que havien de traslladar el material del grup quedaren retinguts a Dénia per overbooking i la bandà es negà a sonar sense els seus equips. "Transmediterrània demanà disculpes a l'Ajuntament de Porreres i també a nosaltres, però no hem pogut fer gaire cosa més, perquè la sobrereserva és prevista per la llei. Si hi ha algú a qui podem reclamar, és al grup, no a la naviliera", confirmaren ahir des de Fonart.
Prop de 4.000 persones quedaren a les portes del recinte. D'aquesta gent, un percentatge elevat va optar perquè els tornassin els doblers de l'entrada. Els que la varen guardar amb l'esperança que hi hauria una nova actuació han tingut sort, perquè finalment les localitats de Porreres també serviran per a aquest concert, encara que, a primera hora d'ahir, l'empresa va informar del contrari. Els tiquets per a Placebo ja es poden comprar a partir d'avui al preu de 30 euros a Ticketmaster i als punts de venda habituals.
També a Illes Balears
- Mercadona acomiada una treballadora per haver atès els clients en català
- 15J: Tothom a omplir els carrers de Palma i Eivissa en contra de la turistificació i per una vida digna
- Milers de persones clamen a Palma: «Davant la turistificació de les nostres vides, trobaran un poble combatiu»
- Vox ara s’indigna per un cartell que combat simbòlicament el feixisme
- Campanya contra empreses turístiques que col·laboren amb el genocidi del poble palestí
Sense comentaris
Per a comentar és necessari estar registrat a Diari de Balears.
De moment no hi ha comentaris.