Teoria i pràctica de la música d'avantguarda
Al llarg de set jornades tindrà lloc a l'edifici de la Riera un seguit de conferències que analitzaran el temps de les músiques actuals
Amb l’objectiu d’obrir la Universitat a la investigació de l’art en general i la música en particular, nasqueren, fa devers vuit anys i sota la direcció del professor, músic i investigador Pau Frau, els Recorreguts musicals, que comencen avui i s’allargaran durant set jornades, no consecutives, a les dependències de la Riera de la UIB. "Sovint es parla de la música com una art del temps, però el significat verdader d’aquesta afirmació no sol transcendir", apuntà Frau, que enguany deixa la direcció del cicle a mans del músic i professor del Conservatori Superior, Jordi Alomar. Amb el cicle que comença avui a les 19.00 hores, "farem una aproximació a l’estudi de la temporalitat en les manifestacions creatives dels darrers cinquanta anys, ja que incidirem en tots els àmbits, tant de l’art com de la filosofia i la ciència que han afectat d’alguna manera les diverses concepcions del temps en la creació musical d’avantguarda", apuntà Alomar.
També a Illes Balears
- Ha mort Manel Domenech, incansable lluitador per la Llibertat i la República
- Indignant: Les Illes Balears i el País Valencià es queden sense el nou canal en català de RTVE
- Damià Pons: «Sempre ha estat el teu amor a Mallorca i a la seva gent el motor que ha determinat les teves passes en el món de la política»
- La Marina de Llucmajor, sacrificada per un megapolígon industrial fotovoltaic
- Primer comiat a Manel Domènech
Sense comentaris
Per a comentar és necessari estar registrat a Diari de Balears.
De moment no hi ha comentaris.