De Barcelona a Andratx
Baltasar Porcel presentà ahir vespre la seva darrera novel·la, Cada castell i totes les ombres, a la seva ciutat natal. Anit farà el mateix a Palma
Palma13/11/08 0:00
Baltasar Porcel reconeixia fa pocs dies en una entrevista al suplement "L’Espira", de dBalears, que escrivia sobre Barcelona perquè era la ciutat que més coneixia, després de 50 anys de viure-hi. Vist això, és lloable el gest que hagi escollit la població natal, Andratx, (els paratges de la qual han tenyit tantes i tantes pàgines de la seva literatura) per presentar la seva darrera novel·la, Cada castell i totes les ombres, la primera després que un maleït càncer gosàs aturar, sense èxit, la ploma de l’escriptor andritxol.
També a Illes Balears
- Indignant: Les Illes Balears i el País Valencià es queden sense el nou canal en català de RTVE
- Vidal comença una «campanya de pressió» perquè el nou canal de RTVE en català arribi a les Balears
- Damià Pons: «Sempre ha estat el teu amor a Mallorca i a la seva gent el motor que ha determinat les teves passes en el món de la política»
- La Marina de Llucmajor, sacrificada per un megapolígon industrial fotovoltaic
- Com així les Illes Balears s’han salvat de la gran apagada elèctrica?
Sense comentaris
Per a comentar és necessari estar registrat a Diari de Balears.
De moment no hi ha comentaris.