El VII Congrés Virtual d'Educació, que arrencarà demà, tractarà les noves tecnologies a l'ensenyament
El VII Congrés Internacional Virtual d'Educació 2008 (CIVE), que arrencarà demà i durarà fins dia 22 per internet, centrarà el seu debat en l'aplicació de les noves tecnologies a l'ensenyament. Així, la Conselleria d'Educació i Cultura presentarà la conferència anual sobre educació CIVE 2008, organitzada per l'Escola de Formació en Mitjans Didàctics, l'STEI-i i amb el patrocini de Sa Nostra. Així, a l'acte acudiran el director general d'Innovació i Formació del Professorat, Josep Serra, el director de l'Escola de Formació de Mitjans Didàctics, Pere Polo, la secretària general de l'STEI-i, Neus Santaner, el vicerector d'Ordenació Acadèmica i Convergència europea de la UIB, Josep Servera, i el president de la Fundació Sa Nostra, Andreu Ramis.
També a Illes Balears
- Ha mort Manel Domenech, incansable lluitador per la Llibertat i la República
- Indignant: Les Illes Balears i el País Valencià es queden sense el nou canal en català de RTVE
- Damià Pons: «Sempre ha estat el teu amor a Mallorca i a la seva gent el motor que ha determinat les teves passes en el món de la política»
- La Marina de Llucmajor, sacrificada per un megapolígon industrial fotovoltaic
- Tot a punt per a la Diada per la Llengua més reivindicativa: «No es pot agredir impunement la llengua, el territori i la memòria d’un poble»
Sense comentaris
Per a comentar és necessari estar registrat a Diari de Balears.
De moment no hi ha comentaris.