Clave s'endú un primer premi del II Festival de la Publicitat Social
'Fica-t'ho al cap' és la campanya en què s'inclou la peça guanyadora
Palma27/11/07 0:00
L'agència de publicitat Clave, que enguany celebra el seu vintè aniversari, guanyà un dels primers premis del Festival Internacional de la Publicitat Social (Publifestival), duit a terme aquests darrers dies a Màlaga per segon any consecutiu.La peça gràfica vencedora, que en els darrers dies sortirà al carrer, forma part d'una campanya que Clave ha elaborat per al Govern balear a favor del medi ambient i contra el canvi climàtic. Aquesta campanya començà a l'estiu amb l'estalvi d'aigua i la prevenció d'incendis com a temes principals dels anuncis.
També a Illes Balears
- El batle de Petra va aprofitar el càrrec per ‘auto-legalitzar’ el seu lloguer turístic i forçar la legalització de la bodega de ‘Coleto’
- Ha mort Francesc Moll i Marquès, fundador del GOB, hereu de Can Moll i editor compromès amb la llengua catalana
- Aquests són els municipis de les Balears al top 100 de demanda de lloguer
- [VÍDEO] Arran mostra l’acció contra la Conselleria i crema fotos de polítics i hotelers
- «Són vostès les del català? Doncs ara mateix les trec de la meva agenda», un metge nega l’atenció a una pacient
Sense comentaris
Per a comentar és necessari estar registrat a Diari de Balears.
De moment no hi ha comentaris.