Un batiscafo rus clava una bandera a 4.261 metres sota el pol nord
Moscou03/08/07 0:00
«L'aterratge ha estat suau, la terra groguenca ens envolta, i no es veu cap ciutadà per aquí», amb aquestes paraules el cap de l'expedició russa al fons marí del pol nord, Artur Chilingarov, narrava als seus col·legues en superfície com era aquest remot punt de la Terra, al qual fins ahir no hi havia arribat ningú. Una càpsula de titani amb la bandera russa romandrà en el puntó on van descendir per simbolitzar que, com gairebé la meitat de la regió del pol nord, ha de pertànyer per motius geològics, i també, econòmics, a Rússia.
També a Illes Balears
- Ha mort Manel Domenech, incansable lluitador per la Llibertat i la República
- Indignant: Les Illes Balears i el País Valencià es queden sense el nou canal en català de RTVE
- Damià Pons: «Sempre ha estat el teu amor a Mallorca i a la seva gent el motor que ha determinat les teves passes en el món de la política»
- La Marina de Llucmajor, sacrificada per un megapolígon industrial fotovoltaic
- Tot a punt per a la Diada per la Llengua més reivindicativa: «No es pot agredir impunement la llengua, el territori i la memòria d’un poble»
Sense comentaris
Per a comentar és necessari estar registrat a Diari de Balears.
De moment no hi ha comentaris.