Les Meninas de Valdés passejaran pel Born de Palma a partir del 20 de juliol
L'artista valencià exposa desset escultures monumentals dins el cicle de la Caixa «L'art al Carrer»
Aquest estiu el passeig del Born de Palma tindrà uns convidats ben especials. La dama d'Elx, la reina Mariana, Odalisca i un bon grapat de Meninas hi passejaran al costat de ciutadants i turistes entre el 20 de juliol i el 22 d'octubre. Són, en definitiva, les desset escultures de l'artista valencià Manolo Valdés que la fundació la Caixa exposarà a Palma dins el programa Art al Carrer i amb el qual, ara farà just un any, es pogué gaudir, a dalt murada, de l'obra d'Igor Mitoraj. Actualment, la mostra està situada a la Gran Via de València, després de passar també per Valladolid i Còrdova. Palma és la tercera parada de l'itinerari abans d'arribar a Bilbao i Barcelona. Les escultures, algunes de les quals han estat fetes expressament per a aquesta mostra itinerant, són fetes de ferro i bronze, circumstància que els permet aguantar tota mena d'inclemències meteorològiques.
També a Illes Balears
- Ha mort Manel Domenech, incansable lluitador per la Llibertat i la República
- Indignant: Les Illes Balears i el País Valencià es queden sense el nou canal en català de RTVE
- Damià Pons: «Sempre ha estat el teu amor a Mallorca i a la seva gent el motor que ha determinat les teves passes en el món de la política»
- La Marina de Llucmajor, sacrificada per un megapolígon industrial fotovoltaic
- Tot a punt per a la Diada per la Llengua més reivindicativa: «No es pot agredir impunement la llengua, el territori i la memòria d’un poble»
Sense comentaris
Per a comentar és necessari estar registrat a Diari de Balears.
De moment no hi ha comentaris.