El disc 'Tolerància Zero' aposta per uns Oprimits «en estat pur»
La banda mallorquina presenta el seu treball a la Factoria de So
«Lletres contundents, música festiva». Així són Oprimits. A Tolerància zero, el seu darrer treball, ho demostren: sense efectes especials, sense discogràfiques pel mig i sense oblidar la seva vessant més reivindicativa. Un disc «purament Oprimits!!», comenta el seu vocalista Antoni Serra, «el disc sona tal com un directe, que és el que més ens agrada i el que més ens omple». Seguint amb ritmes com el hardcore, l'ska o el rock més dur, Tolerància Zero presenta tretze temes que parlen de la destrucció de les Illes, el capitalisme globalitzador o el dret a l'autodeterminació. La cançó Salvem Malloca és, segons ells, «el tema més representatiu del disc i en el qual hem posat més ganes i il·lusió». Sota la tornada Qui estima Mallorca no la destrueix, Oprimits vol fer un homenatge a totes les plataformes que lluiten pel territori, «necessitam un canvi urgent i nosaltres hi volem posar un gra d'arena».
També a Illes Balears
- Ha mort Manel Domenech, incansable lluitador per la Llibertat i la República
- Indignant: Les Illes Balears i el País Valencià es queden sense el nou canal en català de RTVE
- Damià Pons: «Sempre ha estat el teu amor a Mallorca i a la seva gent el motor que ha determinat les teves passes en el món de la política»
- La Marina de Llucmajor, sacrificada per un megapolígon industrial fotovoltaic
- Tot a punt per a la Diada per la Llengua més reivindicativa: «No es pot agredir impunement la llengua, el territori i la memòria d’un poble»
Sense comentaris
Per a comentar és necessari estar registrat a Diari de Balears.
De moment no hi ha comentaris.