Magisteri Teatre homenatja Bartra, Maura i Bibiloni en un cicle teatral
Els muntatges seran a l'edifici Guillem Cifre entre dia 15 i dia 19
La companyia Magisteri Teatre-Mag Poesia homenatjarà enguany durant la Gran setmana de Magisteri Teatre, que tindrà lloc entre dia 15 i dia 19, els autors Agustí Bartra, Gabriel Maura, Miquel Bibiloni i Joan Brossa duent a escena alguns dels seus texts. La primera de les representacions, La noia del gira-so, d'Agustí Bartra, tindrà lloc dia 15 a les 10.30 i a les 20.00 hores a l'aula magna de l'edifici Guillem Cifre, i amb la seva escenificació es recordarà la figura de Bartra en el 25è aniversari de la seva mort. Aquesta obra, explicà el director de la companyia i professor de Filologia Catalana de la UIB, Antoni Artigues, combina escenes musicals cantades en directe amb música de Baltasar Bibiloni i escenes teatrals per «fer una reflexió sobre la vida». La noia del gira-so, indicà Artigues, «és una obra situada en el context de la guerra on la protagonista s'enfronta al fet d'haver de decidir el seu futur: continuar al costat del seu marit, qui es considera un vençut, o camviar de vida i fugir amb un amic que vol continuar lluitant».
També a Illes Balears
- Ha mort Manel Domènech, incansable lluitador per la llibertat i la República
- Primer comiat a Manel Domènech
- Mostres de dol per la mort de Manel Domènech: «Bon viatge per als guerrers que al seu poble són fidels!» «Gràcies Manel!»
- Un altre ciclista mort a les carreteres de Mallorca: un bus de TIB atropella un grup de ciclistes a Pollença
- Damià Pons: «Sempre ha estat el teu amor a Mallorca i a la seva gent el motor que ha determinat les teves passes en el món de la política»
Sense comentaris
Per a comentar és necessari estar registrat a Diari de Balears.
De moment no hi ha comentaris.