'La vida secreta de las palabras' arrasa als Goya
El jurat no fa costat a la gran favorita del vespre, «Obaba», d'Armendàriz, que competirà pels Oscar
Catalunya31/01/06 0:00
Isabel Coixet, amb La vida secreta de las palabras, va ser la guanyadora de la nit d'una molt repartida gala de lliurament de la XX edició dels Premis Goya. Aquest film va obtenir els premis a la millor pel·lícula, millor direcció, guió original i direcció de producció. El van seguir de prop Camarón, de Jaime Chávarri, i Princesas, de Fernando León de Aranoa, amb tres. El método, Habana Blues i Tapas se'n van dur dues estatuetes cada una. La gran favorita de la nit, Obaba, de Montxo Armendáriz, que optava a deu estatuetes, se'n va anar a casa només amb una (millor so). Els actors Candela Peña i Óscar Jaenada van ser reconeguts com els millors de 2005, durant una cerimònia que es va allargar més del previst i va resultar avorrida.
El primer a recollir un premi va ser Carmelo Gómez com a millor actor de repartiment, per El método, de mans de l'actriu Fiorella Faltoyano. Va sortir corrents de darrere de bambalines perquè no s'ho «esperava» i s'estava preparant per lliurar un altre dels premis.També a Illes Balears
- Primer comiat a Manel Domènech
- Ha mort Manel Domènech, incansable lluitador per la llibertat i la República
- Denuncien que IB3 Televisió obvia el traspàs de Manel Domènech però informa sobre la mort de Manolo el del Bombo
- A la mort d'en Joan Taverner
- Mostres de dol per la mort de Manel Domènech: «Bon viatge per als guerrers que al seu poble són fidels!» «Gràcies Manel!»
Sense comentaris
Per a comentar és necessari estar registrat a Diari de Balears.
De moment no hi ha comentaris.