Palma mostra els seus betlems en un itinerari
La tercera edició de l'itinerari guiat pels betlems de Palma es posa en marxa avui gràcies a una nova col·laboració entre la Conselleria de Turisme i Cort. Fins a 70 guies dirigiran, matins i horabaixes fins al 4 de gener, aquesta ruta que durant dues hores visitarà la col·lecció de betlems de les Caputxines, el betlem dels oficis de Cort i les interpretacions realitzades per distints artistes del Misteri de la Nativitat que exhibeix Can Marquès. L'itinerari, que té un cost de deu euros, amb descompte per a jubilats i gratuït per a menors de 12 anys, inclou també la visita a l'exposició del Museu de Mallorca, Nadal: de l'arbre al betlem, i la col·lecció de felicitacions nadalenques originals del pintor Torrents Lladó, en la seva Casa Museu.
També a Illes Balears
- Rebuig a l’Ironman Mallorca pel «greuge que representa per als residents» i «per l’ús abusiu de les infraestructures públiques»
- Estudiants i treballadors de la UIB criden a votar en blanc a les eleccions a rector si Carot és l'únic candidat
- Alerta a Campos per un repartidor de begudes amb tatuatges nazis
- Promouen un boicot a Mercadona: «Ens vol vendre les patates de la colonització, fetes per israelians a terres palestines robades»
- Agents de Policia espanyola segueixen un participant a la manifestació pacifista i intenten intimidar-lo i aplicar-li la Llei Mordassa
Sense comentaris
Per a comentar és necessari estar registrat a Diari de Balears.
De moment no hi ha comentaris.