L'Escola de Dansa d'Inca posa punt i final al curs en el Teatre de Lloseta
Els alumnes representaren diferents peces de Vivaldi i Mendelssohn
Lloseta03/07/03 0:00
L'Escola de Dansa d'Inca, que fa quatre anys obrí les portes al número 21 del carrer Beat Ramon Llull de la ciutat, celebrà ahir el seu fi de curs amb una representació dels alumnes que han passat per les seves aules. L'acte va tenir lloc a partir de les vuit i mitja del vespre al Teatre de Lloseta. Durant l'esdeveniment els alumnes de l'Escola de Dansa d'Inca presentaren les Quatre estacions.
També a Illes Balears
- Rebuig a l’Ironman Mallorca pel «greuge que representa per als residents» i «per l’ús abusiu de les infraestructures públiques»
- Alerta a Campos per un repartidor de begudes amb tatuatges nazis
- Estudiants i treballadors de la UIB criden a votar en blanc a les eleccions a rector si Carot és l'únic candidat
- Promouen un boicot a Mercadona: «Ens vol vendre les patates de la colonització, fetes per israelians a terres palestines robades»
- Milers de persones omplen a vessar Santa Maria per a cridar ben fort: «Sí a la llengua!»
Sense comentaris
Per a comentar és necessari estar registrat a Diari de Balears.
De moment no hi ha comentaris.