Una exposició rememora la vida i obra de mossèn Jacint Verdaguer
El filòleg Narcís Garolera aprofundí en la trajectòria del literat
Palma23/05/02 0:00
La figura del poeta mossèn Jacint Verdaguer fou ahir objecte d'exposició i conferència. La seu de la Casa Catalana de Mallorca acollí en el seu interior la inauguració d'una mostra de fotografies, llibres i reproduccions, entre altre material. A continuació, el filòleg Narcís Garolera, professor de la Universitat Pompeu Fabra i estudiós de Verdaguer, pronuncià la conferència titulada Jacint Verdaguer; un home difícil, un escriptor genial. A l'exposició es poden veure devers 50 imatges. Així mateix, s'exhibeixen exemplars de la il·lustració catalana, un tinter, una càmera, bitllets, etc.
També a Illes Balears
- Ha mort Manel Domenech, incansable lluitador per la Llibertat i la República
- Indignant: Les Illes Balears i el País Valencià es queden sense el nou canal en català de RTVE
- Damià Pons: «Sempre ha estat el teu amor a Mallorca i a la seva gent el motor que ha determinat les teves passes en el món de la política»
- La Marina de Llucmajor, sacrificada per un megapolígon industrial fotovoltaic
- Tot a punt per a la Diada per la Llengua més reivindicativa: «No es pot agredir impunement la llengua, el territori i la memòria d’un poble»
Sense comentaris
Per a comentar és necessari estar registrat a Diari de Balears.
De moment no hi ha comentaris.