Una porta de vidre protegirà els grafits de Miró de Son Boter
El taller de l'artista s'obrirà al públic i se'n recolliran noves dades
Palma26/02/02 0:00
«Quan Miró pintava damunt les parets de Son Boter no preveia la conservació de l'obra, perquè naixia de la inspiració». Ignasi Millet, especialista en conservació ambiental, va explicar d'aquesta manera el principal obstacle de la rehabilitació de la possessió. Per pal·liar el deteriorament dels dibuixos de Miró, afectats per la humitat, s'hi instal·larà una porta de vidre i se'n delimitaran les obertures. Després d'aquests treballs, s'obrirà al públic i es recolliran noves dades ambientals que ajudaran a concretar futures intervencions.
També a Illes Balears
- Ha mort Manel Domenech, incansable lluitador per la Llibertat i la República
- Indignant: Les Illes Balears i el País Valencià es queden sense el nou canal en català de RTVE
- Damià Pons: «Sempre ha estat el teu amor a Mallorca i a la seva gent el motor que ha determinat les teves passes en el món de la política»
- La Marina de Llucmajor, sacrificada per un megapolígon industrial fotovoltaic
- Tot a punt per a la Diada per la Llengua més reivindicativa: «No es pot agredir impunement la llengua, el territori i la memòria d’un poble»
Sense comentaris
Per a comentar és necessari estar registrat a Diari de Balears.
De moment no hi ha comentaris.