Els muntatges de primeres figures del teatre europeu ompliran l'escena balear
El primer Festival internacional oferirà vuit obres diferents entre març i octubre
Palma31/01/01 0:00
La Conselleria de Turisme enllesteix els darrers detalls de la primera edició del Festival de Teatre que permetrà veure a Mallorca alguns dels millors actors i muntatges de major qualitat i relleu de l'escena europea. José Antonio Pérez de Mendiola, director general de Coordinació Turística, destacà ahir que «no s'han fet distincions entre teatre clàssic o innovador sinó que sols s'ha cercat la qualitat. El teatre es diferencia per ser bo o dolent». «Des de la Conselleria "afirmà Pérez de Mendiola" la paraula clau que aplica a la seva política és la 'diversificació' i la cultura és un element essencial per aconseguir prestigi. A més, amb aquest festival els illencs en serem els primers beneficiats», explicà.
També a Illes Balears
- Ha mort Manel Domenech, incansable lluitador per la Llibertat i la República
- Indignant: Les Illes Balears i el País Valencià es queden sense el nou canal en català de RTVE
- Damià Pons: «Sempre ha estat el teu amor a Mallorca i a la seva gent el motor que ha determinat les teves passes en el món de la política»
- La Marina de Llucmajor, sacrificada per un megapolígon industrial fotovoltaic
- Tot a punt per a la Diada per la Llengua més reivindicativa: «No es pot agredir impunement la llengua, el territori i la memòria d’un poble»
Sense comentaris
Per a comentar és necessari estar registrat a Diari de Balears.
De moment no hi ha comentaris.