Antoni Artigues presenta en un llibre l'origen, la història i 107 tonades per sonar amb xeremies
Palma18/11/00 0:00
Xeremies. El sac de gemecs català de Mallorca, d'Antoni Artigues, presenta un recull de texts sobre aquest instrument així com un seguit de partitures, que ell mateix recuperà i transcriví durant els anys 70 i 80. El volum, dividit en diferents apartats temàtics, consta d'una presentació escrita per Biel Majoral i serà presentat al públic avui, a sa Pobla justament un dia abans de la VI Trobada de Xeremiers a la mateixa localitat.
També a Illes Balears
- Ha mort Manel Domenech, incansable lluitador per la Llibertat i la República
- Indignant: Les Illes Balears i el País Valencià es queden sense el nou canal en català de RTVE
- Damià Pons: «Sempre ha estat el teu amor a Mallorca i a la seva gent el motor que ha determinat les teves passes en el món de la política»
- La Marina de Llucmajor, sacrificada per un megapolígon industrial fotovoltaic
- Tot a punt per a la Diada per la Llengua més reivindicativa: «No es pot agredir impunement la llengua, el territori i la memòria d’un poble»
Sense comentaris
Per a comentar és necessari estar registrat a Diari de Balears.
De moment no hi ha comentaris.