Els astronautes del 'Discovery' estan llests per a la trobada amb el 'Hubble'
Després d'ajornar-ho en sis ocasions, set astronautes parteixen demà
Cap Canaveral15/12/99 0:00
Set astronautes s'enlairaran demà a bord del transbordador Discovery per a una missió de deu dies a l'espai tan delicada com urgent: convertir-se en mecànics de l'espai per tornar a posar en funcionament el telescopi espacial Hubble. El llançament, retardat sis vegades a causa d'una sèrie de problemes, està previst a les 21.18 hores (divendres a les 02.18 hora local). L'equip passarà la Nit de Nadal a l'espai i tornarà a aterrar dia 26 de desembre.
També a Illes Balears
- Ha mort Manel Domenech, incansable lluitador per la Llibertat i la República
- Indignant: Les Illes Balears i el País Valencià es queden sense el nou canal en català de RTVE
- Damià Pons: «Sempre ha estat el teu amor a Mallorca i a la seva gent el motor que ha determinat les teves passes en el món de la política»
- La Marina de Llucmajor, sacrificada per un megapolígon industrial fotovoltaic
- Tot a punt per a la Diada per la Llengua més reivindicativa: «No es pot agredir impunement la llengua, el territori i la memòria d’un poble»
Sense comentaris
Per a comentar és necessari estar registrat a Diari de Balears.
De moment no hi ha comentaris.