Els gegants de Palma desfilaran el dia de la Mercè pel centre de Barcelona
Completen la presència balear xeremiers, balls eivissencs i actuacions musicals
Palma10/09/99 0:00
No hi haurà els cavallers menorquins, que triomfaren l'any passat, però la representació balear a les festes de la Mercè de Barcelona està més que assegurada. Com a novetat, segons destacà l'impulsor de l'intercanvi cultural amb el Principat, el farmacèutic Antoni Torrens, cal destacar que per primera vegada els gegants de Palma (els xeremiers i els pagesos que desaparegueren en el viatge a l'Olimpíada Popular del 1936) participaran en el Matí Gegant del dia de la patrona. I ho faran pels carrers més cèntrics de la ciutat i amb una pila de personatges com ells però del Principat.
També a Illes Balears
- Ha mort Manel Domenech, incansable lluitador per la Llibertat i la República
- Indignant: Les Illes Balears i el País Valencià es queden sense el nou canal en català de RTVE
- Damià Pons: «Sempre ha estat el teu amor a Mallorca i a la seva gent el motor que ha determinat les teves passes en el món de la política»
- La Marina de Llucmajor, sacrificada per un megapolígon industrial fotovoltaic
- Tot a punt per a la Diada per la Llengua més reivindicativa: «No es pot agredir impunement la llengua, el territori i la memòria d’un poble»
Sense comentaris
Per a comentar és necessari estar registrat a Diari de Balears.
De moment no hi ha comentaris.