Fran i Eugenia seran pares!
Les fotografies de Penélope Cruz en «top-less», les úniques que fan ombra a la nova notícia de la casa d'Alba
Palma12/03/99 0:00
Aquesta setmana les revistes del cor anuncien aire fresc per a la casa de Alba. Després de la darrera temporada, en què l'escàndol Lecquio-Mar Flores no havia d'agradar gens a la duquessa d'Alba per la relació que la model manté amb el seu fill, arriba una bona notícia que, sense dubte, contribuirà a obrir un altre front d'atenció informativa: Fran Rivera i Eugenia Martínez de Irujo esperen el seu primer fill. Segons sembla, el nin naixerà a principi de la tardor, coincidint amb el primer aniversari de casament de la parella que ja havien comentat la intenció de fer aviat una família. Fran Rivera ha acabat amb èxit una altra de les seves feines.
També a Illes Balears
- Ha mort Manel Domenech, incansable lluitador per la Llibertat i la República
- Indignant: Les Illes Balears i el País Valencià es queden sense el nou canal en català de RTVE
- Damià Pons: «Sempre ha estat el teu amor a Mallorca i a la seva gent el motor que ha determinat les teves passes en el món de la política»
- La Marina de Llucmajor, sacrificada per un megapolígon industrial fotovoltaic
- Tot a punt per a la Diada per la Llengua més reivindicativa: «No es pot agredir impunement la llengua, el territori i la memòria d’un poble»
Sense comentaris
Per a comentar és necessari estar registrat a Diari de Balears.
De moment no hi ha comentaris.