Tres pins s'abracen
Tres pins, quasi només tres pins, formen un bell conjunt sobre la muntanya. Quasi no és possible posar-hi més coses: només els arbres i la memòria. Abans el lloc estava ocupat per un altar que tothom admirava. Gràcies a la bona manya dels artistes, les pedres havien deixat la seva condició de simples minerals i eren columnes o cossos que copiaven la carn humana i celestial; una fita important del món hel·lenístic. La blancor original s'havia cobert de pintura i or. Un gran fris mostrava una història de lluita entre déus i gegants. El destinatari de tot aquella esplèndida obra, edificada sobre un entorn de privilegi on també hi havia temples i llocs d'esbarjo i relaxació, era Zeus.
També a Illes Balears
- Ha mort Manel Domenech, incansable lluitador per la Llibertat i la República
- Indignant: Les Illes Balears i el País Valencià es queden sense el nou canal en català de RTVE
- Damià Pons: «Sempre ha estat el teu amor a Mallorca i a la seva gent el motor que ha determinat les teves passes en el món de la política»
- La Marina de Llucmajor, sacrificada per un megapolígon industrial fotovoltaic
- Tot a punt per a la Diada per la Llengua més reivindicativa: «No es pot agredir impunement la llengua, el territori i la memòria d’un poble»
Sense comentaris
Per a comentar és necessari estar registrat a Diari de Balears.
De moment no hi ha comentaris.