«El cinema és l'assignatura pendent de l'escena interpretativa catalana»
Pep Armengol és el director del càsting que s'ha fet a Palma per a «El Mar»
Palma05/03/99 0:00
Diu que el 1998 ha estat el seu any privilegiat. Ha participat en dues pel·lícules de Ventura Pons, Carícies i L'arbre de les cireres, també va realitzar al llarg d'aquells 365 dies el que considera el que ha estat el seu màster, la pel·lícula La ciudad de los prodigios, de Mario Camus. És Pep Armengol, l'actual director de càstings a les produccions dramàtiques de la Televisió de Catalunya, que aquests dies ha estat agafant la mida als joves talents de Mallorca de cara al rodatge d'El Mar.
També a Illes Balears
- Ha mort Manel Domenech, incansable lluitador per la Llibertat i la República
- Indignant: Les Illes Balears i el País Valencià es queden sense el nou canal en català de RTVE
- Damià Pons: «Sempre ha estat el teu amor a Mallorca i a la seva gent el motor que ha determinat les teves passes en el món de la política»
- La Marina de Llucmajor, sacrificada per un megapolígon industrial fotovoltaic
- Tot a punt per a la Diada per la Llengua més reivindicativa: «No es pot agredir impunement la llengua, el territori i la memòria d’un poble»
Sense comentaris
Per a comentar és necessari estar registrat a Diari de Balears.
De moment no hi ha comentaris.