La Fundació Cultural Pobles de la Terra estudiarà la situació a Centreamèrica
Membres de l'organització es desplaçaran dilluns als països devastats pel Mitch
Palma14/11/98 0:00
Serà la primera iniciativa de caràcter humanitari de la Fundació Cultural Pobles de la Terra i neix davant la magnitud de la tragèdia del pas de l'huracà Mitch per centreamèrica. És per això, per poder impulsar des de Mallorca un projecte que s'adeqüi a les veritables necessitats de la zona que representants de l'organització marxaran dilluns als països devastats per l'huracà. «Ajudarem tres o quatre zones, afegirem el nostre gra de sorra que creim que és una cosa molt important, però som conscients que no podrem salvar el país», explicà Joshua Roibal, president fundador de la Fundació que té com a president honorífic, el president mallorquinista Guilem Reynés.
També a Illes Balears
- Ha mort Manel Domenech, incansable lluitador per la Llibertat i la República
- Indignant: Les Illes Balears i el País Valencià es queden sense el nou canal en català de RTVE
- Damià Pons: «Sempre ha estat el teu amor a Mallorca i a la seva gent el motor que ha determinat les teves passes en el món de la política»
- La Marina de Llucmajor, sacrificada per un megapolígon industrial fotovoltaic
- Tot a punt per a la Diada per la Llengua més reivindicativa: «No es pot agredir impunement la llengua, el territori i la memòria d’un poble»
Sense comentaris
Per a comentar és necessari estar registrat a Diari de Balears.
De moment no hi ha comentaris.