López-Amor, amb els nous programes de TVE a les Illes
Palma09/10/98 0:00
Ahir, el director general de l'ens Radio Televisió Espanyola, Fernando López-Amor, es desplaçà a Palma per inaugurar la nova programació del Centre Territorial de TVE a les Balears. Les noves emissions se situen en la franja horària de les set a les nou del vespre i són el resultat del conveni subscrit entre RTVE i el Govern balear el 8 de gener d'enguany. Segons va comentar el director general, aquesta nova programació és un avanç notable i s'ha fet realitat gràcies a l'esforç que han fet TVE i Govern per dissenyar una programació atractiva i diversa, que s'acostarà molt més als ciutadans.
També a Illes Balears
- Ha mort Manel Domenech, incansable lluitador per la Llibertat i la República
- Indignant: Les Illes Balears i el País Valencià es queden sense el nou canal en català de RTVE
- Damià Pons: «Sempre ha estat el teu amor a Mallorca i a la seva gent el motor que ha determinat les teves passes en el món de la política»
- La Marina de Llucmajor, sacrificada per un megapolígon industrial fotovoltaic
- Tot a punt per a la Diada per la Llengua més reivindicativa: «No es pot agredir impunement la llengua, el territori i la memòria d’un poble»
Sense comentaris
Per a comentar és necessari estar registrat a Diari de Balears.
De moment no hi ha comentaris.