La UIB edita un llibre de geologia balear que pretén ser útil com a guia
Palma07/10/98 0:00
Des que Guillem Colom va publicar un llibre sobre la geologia de Mallorca a mitjan 1975, professors i estudiants no tenien cap altra eina de consulta sobre geologia de les Illes. Quan es compleix quasi un quart de segle després d'aquella publicació, la Universitat de les Illes Balears ha publicat el llibre Aspectes geològics de les Balears. Mallorca, Menorca i Cabrera, en el qual es vol oferir un punt de vista més modern i actualitzat de la geologia de determinades zones i casos concrets de les Balears.
També a Illes Balears
- Ha mort Manel Domenech, incansable lluitador per la Llibertat i la República
- Indignant: Les Illes Balears i el País Valencià es queden sense el nou canal en català de RTVE
- Damià Pons: «Sempre ha estat el teu amor a Mallorca i a la seva gent el motor que ha determinat les teves passes en el món de la política»
- La Marina de Llucmajor, sacrificada per un megapolígon industrial fotovoltaic
- Tot a punt per a la Diada per la Llengua més reivindicativa: «No es pot agredir impunement la llengua, el territori i la memòria d’un poble»
Sense comentaris
Per a comentar és necessari estar registrat a Diari de Balears.
De moment no hi ha comentaris.