Torna a l'Auditòrium la comèdia d'embolics «Políticament incorrecte»
Palma07/10/98 0:00
El ministre d'Indústria d'un partit conservador es troba a l'hotel Palace de Madrid disposat a passar la nit amb una diputada socialista. La intromissió d'altres personatges (l'atordit ajudant del ministre, el desesperat marit de la diputada, una innocent infermera, una excèntrica cambrera, la sofisticada dona del ministre, el director de l'hotel i el cos d'un desconegut) condueix a un equívoc on els assumptes de llit es barregen amb una discreta ironia sobre la situació política de l'Estat.
També a Illes Balears
- Ha mort Manel Domenech, incansable lluitador per la Llibertat i la República
- Indignant: Les Illes Balears i el País Valencià es queden sense el nou canal en català de RTVE
- Damià Pons: «Sempre ha estat el teu amor a Mallorca i a la seva gent el motor que ha determinat les teves passes en el món de la política»
- La Marina de Llucmajor, sacrificada per un megapolígon industrial fotovoltaic
- Tot a punt per a la Diada per la Llengua més reivindicativa: «No es pot agredir impunement la llengua, el territori i la memòria d’un poble»
Sense comentaris
Per a comentar és necessari estar registrat a Diari de Balears.
De moment no hi ha comentaris.