Militars espanyols sortegen una cita amb una prostituta
Un caporal i un sergent de l'exèrcit espanyol que ocupa la caserna militar del Bruc de Barcelona varen organitzar fa quinze dies un sorteig d'una trobada amb una prostituta.
També a Illes Balears
- Jaume Carot, reelegit Rector de la UIB amb un fort vot de càstig
- SIAU denuncia la situació d’exclusió de docents interins amb el català aprovat
- El PP defensa que només les llengües que són oficials «en tot un país» ho poden ser a Europa
- Prohens rep el cap de l'exèrcit d'ocupació
- Antònia Font rebran el reconeixement de Mèrits de l'Escola de Mallorquí i l'agrairan amb un espectacle únic
6 comentaris
Per a comentar és necessari estar registrat a Diari de Balears.
I jo deman, si la prostituta en qüestió era la mare d'alguns d'ells.
Un altre pic el ejérsito espaNó... Per a rebaixar el fet no s'embolicarà amb la rojigualda com ens té acostumats ? Segueix amb el tot per la pasta, mai tan ben dit. Quin oi tan gran !
I les dones militars troben rar, que se les maltracti a laseva feina?
En totes les professions Hi ha puters. Mente siga de la seva butxaca. No com a certs sindicats que es gastan diners publics en putes i cocaina
Destitucions o dimissió de Margarita Robles. Ni una cosa ni l'altra perquè los cuerpos y fuerzas no ho permetran, sobretot a destitució de ningú rellevant. I tot això quan comanda, oficialment, el govern més d'esquerres de la història.
Quin fàstic de CromaÑons.