Aldarulls a Eivissa i la resta de l'Estat en contra de les mesures per frenar la pandèmia
Tres contenidors i un caixer automàtic han estat cremats a Eivissa. | Ajuntament d'Eivissa
Palma01/11/20 15:53
Un manifestant ha estat detingut a Eivissa com a presumpte autor d'un delicte de desobediència greu, amenaces i per animar a altres persones a actuar contra efectius policials, en una concentració de protesta no autoritzada celebrada aquest dissabte en repulsa de les mesures decretades per la Covid-19, en la qual han hagut d'intervenir la Policia Local d'Eivissa, al costat de la Policia espanyola.
També a Illes Balears
- Promouen un boicot a Mercadona: «Ens vol vendre les patates de la colonització, fetes per israelians a terres palestines robades»
- Dignitat educativa i serveis mínims que buiden el dret a vaga
- Alternativa Docent denuncia la falta de professorat i la pèrdua de poder adquisitiu dels docents d’un 20%
- Brams celebra els 20 anys del concert de comiat 'Sempre més'
- El president del Consell de Mallorca, a una consellera del PSOE: «Què ha estat això? Un orgasme silenciós?»
1 comentari
Per a comentar és necessari estar registrat a Diari de Balears.
Veig semblances entre això i sa presa de s'ajuntament de Ço'n Servera de s'11/05/2000 en contra des parc natural de Llevant. Sa caverna darrera Per cert, què vos pareix que Vila i Eivissa duguin sa iniciativa negacionista per davant Palma i Mallorca? I una altra cosa: es passeig és Vara de Rey, no de Rei i, posats, sa gent eivissenca de soca-rel sempre l'ha conegut com s'Alamera, amb un homònim a Santa Eulària