Desnonen una família amb dos menors d'un immoble de Son Malferit, que passaran a viure en una autocaravana
La Policia Local de Palma ha començat aquest dimarts al matí el desnonament d'una família amb dos fills menors d'edat que residien en un immoble de titularitat municipal del barri de Son Malferit, que passaran a viure en una autocaravana.
També a Illes Balears
- Vox insisteix que IB3 «no és necessària» i assegura que la televisió franquista era «de més qualitat i més objectiva»
- Denuncien la imposició del castellà als panells lluminosos de diverses carreteres de Mallorca
- El president del Parlament difon falsedats trànsfobes
- El bar Rincón de Hellín del carrer Aragó de Palma exhibeix una bandera franquista a la seva terrassa
- Antoni Mas Mas, el tupamaro mallorquí que va lluitar al costat de Pepe Mujica
6 comentaris
Per a comentar és necessari estar registrat a Diari de Balears.
Aquest tal Josep Miquel no és capaç d'expressar-se, sense insultar ni faltar als respecte, als que no estàn d'acord amb ell, en qualsevol dels temes que se plantegen. Millor no fer- li cas.
El de las crosteras, trufadas de óperas bufa una vez más embistiendo al mensajero, pero no al mensaje. Crosteroso es un analfabeto en potencia que a lo máximo que llega es alardear de sus "grandes conocimientos" cuando sus escritos en castellano y en la "otra cosa" que parece que es catalán, están llenos de faltas. Arruix.
José Miguel, tranquilo, relájate que te sube la tensión.
@Patriota, pero "patriota de opereta bufa" te gràcia que parli de lleis, que desconeix totalment, es a dir a on es va Doctorar en Dret vostè? I ja lo més divertit es que apart de no tenir coneixements en lo atenent a la notícia, resulta que va i copia quatre paraules en llatí que suposo algú li ha dit que volen dir. Si vol cap problema puc explicar-li aquests "grans coneixements seus" en mallorquí, en francés en castellà i miri per on, en que el tingui un tant oblidat en llatí. Li va bé en llatí i a veure si el sap repetir el doi seu en qualsevol de les llengües per poder contestar-li lo seu seria començar en mallorquí en que tinc la impressió que apart de bon dia o bona nit i gràcies, que no ha dit mai, s'ha de limitar a un castellà i no correcte del tot
No s´entén que si no tenen on allotjar-se ni uns mínims mitjans per poder fer-ho, continuïn immigrant. Que es pensen trobar milions davall les pedres? La propaganda de la Illa amb platges desertes i llocs de feina a l´uf és un engany tant per als turistes com per als treballadors que esperen acabar les penúries. Llavors han d´anar a una caravana. Fins quan? Mala organització. No millora l´entorn, ni els ciutadans ni els turistes ni els nouvinguts.
Dura lex, sed lex.