El Govern espanyol prepara la privatització de la torre de control de l'aeroport de Palma
El Govern espanyol prepara la privatització de les torres de control de set aeroports de l'Estat: Palma, Tenerife Sud, Tenerife Nord, Màlaga, Gran Canària, Bilbao i Santiago. Es tractaria de la privatització més gran de la gestió del control aeri a l'Estat des del 2010, quan es va iniciar la liberalització d'aquest sector.
També a Illes Balears
- Promouen un boicot a Mercadona: «Ens vol vendre les patates de la colonització, fetes per israelians a terres palestines robades»
- Dignitat educativa i serveis mínims que buiden el dret a vaga
- El president del Consell de Mallorca, a una consellera del PSOE: «Què ha estat això? Un orgasme silenciós?»
- Crida a sortir massivament al carrer per la Diada per la Llengua el 10 de maig
- Brams celebra els 20 anys del concert de comiat 'Sempre més'
4 comentaris
Per a comentar és necessari estar registrat a Diari de Balears.
les necessitats del poble no poden estar en mans privades (adam smith) segle XVIII
Una cosa de tots? Tu ara pots aterrar tu, ara no... Pagar i tornar a pagar... Rescatar bancs que no n´han tornat ni un. És més, bravegen d´haver guanyat milions de beneficis amb els doblers dels impositors i no els en fan partícips d´un interès encara que sigui simbòlic. Davall d´una rajola, o el que és pitjor: llagostes a voler i en no haver-n´hi, parar la mà, com tants d´altres.
Doncs, si aquesta empresa privada fa el mateix que fan les altres empreses privades que se dediquen a fer serveis públics, podem estar preparats per tenir desastres cada dia. I també perque els transports marítims augmentin els seus passatgers, si és que als del Gobierno de España també no se'ls ocorreix externalitzar els serveis del control de la navegació marítima.
Vols dir que el Govern pensa que la iniciativa privada funciona millor i farà millor feina que la publica? No hauria d'esser així.