Més d’un centenar de persones es concentren a Cort en suport a Neus Truyol
Més d’un centenar de persones s’han concentrat aquest dijous a la plaça de Cort per mostrar el seu suport a la regidora de Model de Ciutat, Habitatge Digne i Sostenibilitat i portaveu de MÉS-Estimam Palma, Neus Truyol, davant l’acusació de la Fiscalia pels abocaments d’Emaya. «Fa més de 20 anys que hi ha vessaments i va ser, precisament, Neus Truyol qui va iniciar el procés cap a la seva solució. No només li donam suport, sinó que estam orgullosos d’ella», ha declarat el coordinador de MÉS per Mallorca, Lluís Apesteguia.
També a Illes Balears
- El batle de Petra va aprofitar el càrrec per ‘auto-legalitzar’ el seu lloguer turístic i forçar la legalització de la bodega de ‘Coleto’
- «Són vostès les del català? Doncs ara mateix les trec de la meva agenda», un metge nega l’atenció a una pacient
- Aquests són els municipis de les Balears al top 100 de demanda de lloguer
- La universitat ultracatòlica CEU desembarca a Mallorca
- [VÍDEO] Representen una obra catalanòfoba en un acte sobre discriminacions
11 comentaris
Per a comentar és necessari estar registrat a Diari de Balears.
@Paranys i vendettes. Com així has utilitzat les paraules que utilitzava jo al comentari anterior? Vols fer veure que ho ha escrit la mateixa persona, o és que memoritzes i llavors te penses que no has pensat tu, o no saps que copiar és una falta d'educació, o tal vegada ho fas, per posar-nos als altres dels nervis? Amb tanta mala educació, maldat, tanta mentida, tanta calúmnia i tanta toxicitat sicològica i social, no vos extranyi que tota la gent normal i bones persones fugin de voltros.
Dins les esquerres son normals les diferències, la pluralitat, les disputes i les desavinences. No haver-hi disputes entre la gent compromesa políticament i que no hi està per interessos o conveniències personals, equival a un encefalograma pla. El que hem de cuidar son les formes i la honestedat, centrar-nos en els fets i accions que qüestionem, no en les desqualificacions personals de la gent que no es de la nostra corda. Es propi de les dretes desqualificar les persones en comptes dels seus arguments. No caiguem en aquest joc brut d’escampar merda sobre els oponents a on les dretes son especialistes i sempre ens guanyaran.
És molt dur, però no es pot lluitar conta la màquina de les mentides de la dreta. El millor seria canviar la persona i així acabar amb la notícia. Els personalismes no poden funcionar. És una putada, però s'ha acabat el seu torn. Com fa la CUP que renova els líders per no cremar els seus votants. Es va fer amb en Biel Barceló i va funcionar i abans amb tota la conselleria de transparència.
Tal vegada no ho son tots, però per aqui hi ha conentaris de fatxes, que aquest cas escriuen en Català per desunir i fer que ens barallem entre noltros.. I és que la seva misió és la de és molestar, assejar, embullar, mentir, conspirar, sembrar discòrdia i en definitiva fer mal, perque no serveixen per res més.
Paranys, vendettes, destrucció, vendes i renúncies. MÉS està a les institucions per fer calaix. No fan gens de pena. Que ara la màfia grossa ve per vosaltres? Vós foteu! No haver parasitat totes les iniciatives populars i socials de l'illa per fer doblers.
Si vos fitxau, veureu com a cada un dels tres països catalans, hi ha una persona a la que han acusat de fets greuíssims gairebé alhora. I que ténen en comú aquestes tres persones? Doncs que les tres son dones, les tres son d'esquerres i les tres son de partits propis de la seva terra i no sucursalistes de partits espanyols. Podem tenir les nostres sospites, però s'hauria de comprovar quin partit o partits han posat en marxa aquesta campanya de desprestigis i de culpabilització, per quan aquestes senyores siguin absoltes, els seus partits els interposin una querella criminal per denúncies falses, per utilitzar malament la Justícia i per malgastar els recursos públics amb els seus paranys i vendettes. Ja està bé, de que a més de tenir una justícia colapsada de feina que la fa lenta, que en hi hagi que se dediquin a posar denuncies falses contra la gent, només perque no balla al seu so, o perque no els cau bé. Els que no son capaços d'entendre la democràcia, ni de comportar-se segons les normes que imposa l' estat de dret, tampoc son digns de formar part de les institucions democràtiques ni de beneficist-se d'elles cobrant subvrnciôns, ajudes i sous ni de tenir inmunitat parlamentària, entre altres prebendes.
Això és a lo que aspira Més, a la majoria d'esquerres que vol dir salvar els mobles, tormar anar a remolc del PSOE i de Podemos. El factor que va acabar amb la carrera política de Toni Verger no va ser cap acusació falsa, va ser que ell va acceptar d'anar de número tres de Podemos en una candidatura encapçalada per Yllanes. Un fracàs electoral total.
El cas de Neus Truyols, es comparable a la denúncia falsa de Ramon Orta (Gerent de SFM amb el Govern Bauzà) contra Toni Verger, amb l’únic objectiu de retirar-lo de la política. En el cas de Toni Verger, a les dretes els va sortir molt bé calumniar i difamar i així aconseguiren que no pugues encapçalar la candidatura de MÉS al Ajuntament de Palma. Esperem que aquesta vegada les dretes no ho aconsegueixin i que les esquerres obtinguin un bon resultat i la majoria de regidors a tots els ajuntaments.
A sou casi tots. Ara es quan na Fina Santiago surt a dir que ha de dimitir na Neus Trullols? Aviam qui pringat fiquen al seu lloc.
Segur que no hi han comparegut veïnats de les barriades de Palma, però polítics del partit, assessors i càrrecs de confiança, bastants.