L'Ajuntament de Palma permetrà a partir del pròxim dilluns el trànsit en els diferents carrers que s'havien habilitat per a vianants des de dissabte passat 9 de maig amb l'objectiu de guanyar espai per a la ciutadania i garantir la distància entre persones per la crisi sanitària provocada per la COVID-19.
Segons ha informat Cort, aquest divendres s'ha signat el decret que ha tengut en compte les aportacions de diferents àrees i institucions implicades en aquestes mesures com la Policia Local, Autoritat Portuària i Consell de Mallorca, que durant aquestes setmanes han avaluat juntament amb l'àrea de Mobilitat Sostenible els tancaments en diferents zones i carrers de la ciutat que han arribat a sumar un total de 15 quilòmetres.
D'aquesta manera, a partir del dilluns circularan vehicles als carrers d'Avingudes (entre el túnel de General Riera fins a Sant Miquel), Nureddunna (Pere Garau), Pare Bartomeu Pou (Bons Aires) i Niceto Alcalá Zamora (Camp d'en Serralta-es Fortí).
També a Vicari Joaquim Fuster fins a passeig del Born del Molinar, la primera línia Platja de Palma (avinguda Bartomeu Riutort), Sebastià Arrom (davant del Col·legi Sant Josep Obrer) i Reis Catòlics (entre carrer Aragó i plaça Miquel Dolç).
Quant al passeig marítim i la ronda de Son Rapinya s'habilitaran aquests dos espais per a vianants entre dilluns i dissabte des de les 17.00 fins a les 21.30 hores i el diumenge entre les 9.30 i les 21.30 hores. Els espais seran la calçada més pròxima a la mar del Passeig Marítim entre rotonda de Porto Pi i Manuel Azaña (5,4 quilòmetres lineals) i el vial de Son Puig comprès entre el Camí de Son Rapinya i el Camí de la Vileta.
Des del Consistori han apuntat que amb aquesta mesura l'àrea de Mobilitat Sostenible aposta per mantenir per a vianants aquells espais que han donat millors resultats durant el procés de desescalada i que milloren els itineraris per a passejar i fer esport.
Cort obre al trànsit els carrers que s'havien habilitat per a vianants durant la desescalada
Comenta
Normes d'ús
Avís legal» El contingut dels comentaris és l'opinió dels usuaris o internautes, no de dbalears.cat
» No és permès escriure-hi comentaris contraris a les lleis, injuriosos, il·lícits o lesius a tercers
» dbalears.cat es reserva el dret d'eliminar qualsevol comentari inapropiat.
Recordi que vostè és responsable de tot allò que escriu i que es revelaran a les autoritats públiques competents i als tribunals les dades que siguin requerides legalment (nom, e-mail i IP del seu ordinador, com també informació accessible a través dels sistemes).