Palma Cultura Oberta ofereix continguts per a infants per a gaudir des de casa
La plataforma de continguts Palma Cultura Oberta ha ampliat la seva oferta de llibres, vídeos i altres continguts per a arribar al públic infantil, i augmenta les propostes que cada dia es publiquen en palmaculturaoberta.com
Segons ha informat l'Ajuntament de Palma, aquest dilluns han compartit les recomanacions de Cecilia Giménez, coneguda pels més petits com 'La fada despistada'. Les noves recomanacions de les biblioteques també se centren en els més petits, amb propostes de lectures infantils. El regidor de Cultura, Antoni Noguera, ha destacat l'ampliació dels continguts infantils i la creació d'un «espai en moviment pensat per a tota la família».
Palma Cultura Oberta és un espai web habilitat per l'àrea de cultura de l'Ajuntament per a donar alternativa al tancament dels centres d'art, biblioteques, teatres municipals i altres llocs de cultura de ciutat. La plataforma s'ha anat enriquit amb noves col·laboracions de diferents agents culturals, professionals o creadors i ara arriba amb propostes pels més petits.
També a Illes Balears
- El PP defensa que només les llengües que són oficials «en tot un país» ho poden ser a Europa
- Jaume Carot, reelegit Rector de la UIB amb un fort vot de càstig
- El Parlament de les Illes Balears va ser la primera institució en demanar l’oficialitat del català a Europa
- L’Estat espanyol de dia fa feina pel català a Europa (i de nit la desfà)
- SIAU denuncia la situació d’exclusió de docents interins amb el català aprovat
Sense comentaris
Per a comentar és necessari estar registrat a Diari de Balears.
De moment no hi ha comentaris.