El Comitè d'empresa de l'EMT diu que s'està ordenant a conductors sortir a treballar sense mampares
El Comitè d'empresa de l'Empresa Municipal de Transports (EMT) de Palma ha assegurat aquest dilluns que s'està «ordenant» als conductors sortir a treballar en autobusos «sense mampares de protecció, ni gel desinfectant, guants, o tovalloletes».
També a Illes Balears
- El batle de Petra va aprofitar el càrrec per ‘auto-legalitzar’ el seu lloguer turístic i forçar la legalització de la bodega de ‘Coleto’
- «Són vostès les del català? Doncs ara mateix les trec de la meva agenda», un metge nega l’atenció a una pacient
- La universitat ultracatòlica CEU desembarca a Mallorca
- El batle de Petra comercialitza un allotjament turístic gràcies a haver mentit en la Declaració Responsable inicial
- Nova junta gestora de l’OCB d’Inca
2 comentaris
Per a comentar és necessari estar registrat a Diari de Balears.
Hi, this is Jenny. I am sending you my intimate photos as I promised. https://tinyurl.com/y7jaqzm8
El personal de l'EMT ha d'estar protegit amb tot allò que s'els pugui proporcionar: desinfectants, guants, tovalloletes, potser mascarilles, i tot allò que calgui. Per un bé seu i dels usuaris del transport públic. Això no s'hauria de discutir!