El PSOE aconseguiria quatre escons a les Balears, un més que els que va obtenir a l'abril, segons el CIS
La macroenquesta del Centre d'Investigacions Sociològiques (CIS) per a les eleccions espanyoles del proper 10 de novembre torna a donar la victòria al PSOE a les Balears, com ja va fer en la seva estimació d'abril, però, en aquesta ocasió, la formació socialista aconseguiria quatre escons, un més que els que va obtenir a l'abril. En aquesta ocasió el CIS va estimar que el PSOE a les Illes obtendria entre dos i tres.
També a Illes Balears
- El batle de Petra va aprofitar el càrrec per ‘auto-legalitzar’ el seu lloguer turístic i forçar la legalització de la bodega de ‘Coleto’
- «Són vostès les del català? Doncs ara mateix les trec de la meva agenda», un metge nega l’atenció a una pacient
- La universitat ultracatòlica CEU desembarca a Mallorca
- El batle de Petra comercialitza un allotjament turístic gràcies a haver mentit en la Declaració Responsable inicial
- Multada il·legalment amb 200€ per portar el CAT a la matrícula del cotxe
5 comentaris
Per a comentar és necessari estar registrat a Diari de Balears.
@ M .- I per aixó et penses que no s'ho cobren igualment?? El que passa és que ja ni t'ho demanen. Obriu els ulls una miqueta i no sigueu tant eÑe-profonds que es deixen embaucar. Si no defenseu les vostres illes, qui ho farà ???
Poden tenir tants diputats com vulguin que serviran iguals que tots els que hem tengut fins ara. No serviran per a res pel que fa als interessos de les nostres Illes.
Els illencs votaran PsoE? Votaran monarquia, neoliberalisme i espanyolisme? Seran capaços de trair-se? És que som un poble alienat sense remei? Volem perdre la identitat votant Sánchez, Bono, Guerra, González, Díaz?
No s´ho creuen ni ells! Què pretenen?
A jo, no m'han demanat res.