nubes dispersas
  • Màx: 26°
  • Mín: 23°
26°

El Col·legi d'Arquitectes de les Balears demana revisar la protecció de l'edifici de Gesa

El Col·legi Oficial d'Arquitectes de les Balears ha demanat aquest dijous revisar la fitxa de protecció de l'edifici de Gesa per a «permetre que es modifiquin algunes de les condicions i, per tant, evitar que la degradació de l'immoble es prolongui en el temps».

L'entitat col·legial ha informat en un comunicat que estan preocupats i, per aquest motiu, s'han reunit aquest dimecres amb el Consell de Mallorca per a plantejar-los la proposta de canviar alguns punts de la fitxa de protecció que possibilitarien la viabilitat i un millor aprofitament de l'edifici, obra de l'arquitecte Josep Ferragut.

«Ara les plantes s'han de mantenir diàfanes i la idea és que es permeti la compartimentació de les mateixes on s'ubicaven les oficines i, d'aquesta manera, s'afavorirà que l'edifici pugui ser objecte de reforma», ha explicat el president de la Demarcació de Mallorca, Nacho Sales.

Comenta

* Camps obligatoris

COMENTARIS

De moment no hi ha comentaris.