Ciudadanos carrega contra l'Ajuntament per l'encàrrec de l'informe tècnic de la Feixina
El partit polític Ciudadanos a l'Ajuntament de Palma ha interposat una denúncia contra el regidor de Cultura, Llorenç Carrió, per encarregar l'informe tècnic sobre la Feixina a un arquitecte especialista i catedràtic d'Història de l'Art i de l'Arquitectura de la UPC, «manifestament parcial».
També a Illes Balears
- «Són vostès les del català? Doncs ara mateix les trec de la meva agenda», un metge nega l’atenció a una pacient
- El batle de Petra comercialitza un allotjament turístic gràcies a haver mentit en la Declaració Responsable inicial
- Dues diputades de Vox tornen a muntar un espectacle al Parlament i s’insulten entre elles: «gilipollas» i «sinvergüenza»
- El primer tinent de batle de Petra va construir una bodega il·legal
- Bomba territorial
7 comentaris
Per a comentar és necessari estar registrat a Diari de Balears.
CIM i Ajuntament, no afluixeu! #SaFeixinaSíQueTomba
I què passa, que els qui no som neutrals no tenim dret a opinar? Sobre aqueix monument estam cansats de llegir i sentir opinions a favor i en contra de gent no gens neutral, i de la discussió de vegades en surt la llum (altres en surten les bufetades, però és un perill que cal afrontar-lo) Els neutrals no crec que puguin ser de gran ajuda.
No és qüestió de neutralitat sinó d'honestedat
Ja poden posar càmeres a la estàtua del Rei En Jaume, perque a totes hores, en hi ha que amenacen amb tomar-la com a repressàlia. Son aixi d'incults i de desarrelats.
Bona la va fer Na Calvo amb això de mig reciclar el monument! Si encara conservàs tots els símbols franquistes, ara estaria molt més clar que cal tomar-lo sense més discussions. Però el que queda suficientment clar és que els franquistes que encara queden i els neofranquistes de les darreres fornades el consideren un monument de i a la seva ideologia. Per tant està prou clar que cal eliminar-lo sense més dilació, i deixar-se d'informes ben partidistes a favor i en contra. Aplicar la llei i res més, això és el que s'ha de fer!
Per neutral, el de la foto. Aguanta la bandera de la falanque amb l´ou esquerra i l´espanyola amb el dret, en perfecte equilibri. Els de siudadanos deuen bavar d´emoció.
I en hi ha, encara troben rar que aquesta genteta no condemni el Franquisme.