La Fundació de Turisme de Palma, coincidint amb la temporada alta de la ciutat, ha iniciat la campanya per promocionar les novetats de la targeta turística Palma Pass amb la finalitat donar a conèixer els avantatges i novetats de la Palma Pass entre turistes i residents.
Des de l'Ajuntament han explicat que emprant com a suport principal la publicitat exterior, s'han instal·lat 69 objectes publicitaris il·luminats (OPIs) o marquesines en català, castellà, anglès i alemany, que durant un mes romandran als principals carrers de Palma i de la resta de la illa.
Segons han explicat, durant els primers mesos del 2016, la Fundació de Turisme de Palma al costat de Neoturisme (empresa adjudicatària del projecte) va dur a terme un estudi per millorar la targeta. Fruit d'aquest anàlisi, el juny passat es va rellançar la Palma Pass, «diversificant les seves tipologies i fent-la més atractiva».
Des de l’Ajuntament asseguren que ara és «un producte més dinàmic» i, per tant, és més fàcil de comercialitzar mitjançant tur operadores, agents de viatges i companyies aèries.
Així, hi ha tres nous models: la 'Palma Pass Express', amb un cost de 16 euros, inclou tres museus i no inclou transport; la 'Palma Pass 72 hores', amb un cost de 33 euros i que inclou tots els museus i monuments disponibles, a més de transport; i la 'Palma Pass Family', amb un cost de 92 euros i que inclou tres museus per a dos adults i dos nens (de 4 a 12 anys), a més de l'Aquàrium sense transport.
Una targeta turística publicitada en català només? Soc el primer que vull conservar la meva llengua, però com a marketing no val un pebre la publicitat. Hauria d'estar en anglés i alemany mínim. Jo,la veritat no entenc aquestes coses. SI aquí venen turistes principalment en aquests idiomes.