Palma torna a la 'Xarxa de ciutats per la bicicleta'
Palma s'ha reincorporat a la Xarxa de ciutats per la bicicleta, associació que té com a objectiu generar una dinàmica entre les ciutats locals que hi formen part per fer més segura la circulació dels ciclistes, especialment en l’àmbit urbà.
Precisament, el regidor de Mobilitat de Cort, Joan Ferrer, ha assistit aquest divendres a l'assemblea de la 'Xarxa de ciutats per la bicicleta' que s'està celebrant a Múrcia i ha estat designat vocal de la nova junta directiva, que presidirà el batle de Sant Joan Despí, Pedro Poveda. També formaran part de la junta les ciutats d'Alacant, Múrcia, Valladolid, Santander o la Diputació de Barcelona, entre altres.
Ferrer ha destacat la «importància» de pertànyer a la junta perquè «ens ajudarà a compartir experiències i aconseguir sinergies entre les ciutats». «És important que la bicicleta tingui el protagonisme que es mereix lloc que es tracta d'un element que ens permet anar cap a una mobilitat urbana sostenible», ha declarat.
El regidor ha afirmat que la intenció del nou equip de govern és «recuperar les relacions amb la xarxa perquè els últims anys s'havien perdut».
També a Illes Balears
- El batle de Petra va aprofitar el càrrec per ‘auto-legalitzar’ el seu lloguer turístic i forçar la legalització de la bodega de ‘Coleto’
- «Són vostès les del català? Doncs ara mateix les trec de la meva agenda», un metge nega l’atenció a una pacient
- La universitat ultracatòlica CEU desembarca a Mallorca
- [VÍDEO] Representen una obra catalanòfoba en un acte sobre discriminacions
- El batle de Petra comercialitza un allotjament turístic gràcies a haver mentit en la Declaració Responsable inicial
Sense comentaris
Per a comentar és necessari estar registrat a Diari de Balears.
De moment no hi ha comentaris.