L'aeroport de Palma registra més de 3 milions de passatgers a l'abril, un 7,2% més que l'any anterior
L'aeroport de Palma va tancar el mes d'abril amb més de 3 milions de passatgers, xifra que representa un increment del 7,2% en relació amb el mateix període de l'any anterior.
També a Illes Balears
- 'No excloguis ningú. Comparteix el català', la campanya per a sensibilitzar els parlants de la importància de mantenir la llengua pròpia
- Acció solidària amb Palestina contra les oficines del Santander a la UIB pel Dia de la Nakba
- Vox insisteix que IB3 «no és necessària» i assegura que la televisió franquista era «de més qualitat i més objectiva»
- Entitats es reuneixen a Palma perquè la manifestació per a posar límits al turisme sigui «el més massiva possible»
- Maria de Lluc Muñoz (Grup Blanquerna): «Continuarem amb el camí d'intentar marcar quines són les accions que ens haurien de dur a l'alliberament del nostre país»
1 comentari
Per a comentar és necessari estar registrat a Diari de Balears.
Algú m'hauria d'explicar com és que si els mallorquins vivim del turisme i de cada vegada hi ha més turistes, la majoria de mallorquins cada vegada som més pobres.