Albert Salas es planteja deixar la direcció d'IB3 a principis de 2025
El director general d'IB3, Albert Salas, vol deixar la direcció de la radiotelevisió pública de les Balears | Foto: Foto: Europa Press
21/12/24 12:11
El director general d'IB3, Albert Salas, vol deixar la direcció de la radiotelevisió pública de les Balears, càrrec que va assumir fa poc més d'un any, concretament el 15 de novembre de 2023. La intenció de l'encara director general d'IB3 seria deixar formalment el càrrec en els primers mesos del pròxim any 2025.
També a Illes Balears
- L’OCB qualifica de «fracàs rotund» el segon pla de segregació lingüística: «Només s’hi han adherit 8 centres»
- Neix SOM Mallorca: una opció política «transversal» contra l’empobriment i la saturació
- Neix el Festival Reacciona, en suport als mitjans de comunicació mallorquins en català
- Un grup de docents parodia el pacte PP-Vox amb una acció teatral davant el Consolat i du a Prohens una camisa de la Falange
- Redueixen de 37,5 a 35 hores l’horari laboral setmanal dels docents dels centres públics de les Illes Balears
5 comentaris
Per a comentar és necessari estar registrat a Diari de Balears.
@Peter I reduir encara més els poc mitjans de comunicació en la nostra llengua? Si no t'agrada, no la miris. Millorable? Tot sempre es pot millorar.
Amb VIDA tenim a bastament. IB3 es pot reconvertir.
Per a mi poden tancar els canals públics en espanyol, una despesa verament inútil, i els privats en castellà, son molt roïns.
Ja poden tancar IB3. Una despesa inutil
Si IB3 fos una prioritat no hauria convertit els informatius en una plana de successos i crònica negra. Vergonya d'informatius.