Aquest divendres, s'ha fet a Can Alcover, el tradicional sopar de Nadal organitzat per l'associació Jubilats per Mallorca.
Una part dels associats han compartit menjar i beure, han celebrat la feina feta i han recordat els companys que ja no hi són. Enguany, a més, els ingressos dels sopar es dedicaran a ajudar els damnificats de la DANA al País Valencià.
La presidenta de l'entitat, Francina Jaume i el directiu Josep Muncunill, han fet un repàs a les activitats organitzades per l'entitat, amb especial esment a la tasca feta des del programa de ràdio Es Jai de sa barraqueta, que s'emet cada dijous a Ona Mediterrània.
Per tancar l'acte, Rafel Cortès, ha recitat el poema 'El Pi de Formentor' i el director d'Ona Mediterrània ha agraït el compromís i la feina feta per l'entitat i pels seus membres.
Finalment, els participants han cantat nadales i altres cançons tradicionals.