PSIB-PSOE, Més per Mallorca i Unides Podem abandonen la comissió de cultura del Pacte per la Sostenibilitat davant la negativa del Govern d'incloure-hi l'OCB
Els grups parlamentaris Socialista, Més per Mallorca i Unides Podem, han decidit abandonar la comissió de cultura del Pacte per la Sostenibilitat que impulsa el Govern, davant el fet que l'executiu de Prohens s'hagi negat en reiterades ocasions a incloure en aquest fòrum l'Obra Cultural Balear, vetant així la seva participació. Les tres formacions han anunciat que «no tornaran a participar en el grup de treball de cultura i patrimoni mentre el Govern no incorpori aquesta entitat, d'innegable autoritat en la matèria atesa la seva llarga trajectòria social i en la defensa de la cultura, el patrimoni i la llengua pròpia». A més, han qualificat l'actitud del Govern com un «atac directe».
També a Illes Balears
- El batle de Petra va aprofitar el càrrec per ‘auto-legalitzar’ el seu lloguer turístic i forçar la legalització de la bodega de ‘Coleto’
- «Són vostès les del català? Doncs ara mateix les trec de la meva agenda», un metge nega l’atenció a una pacient
- Aquests són els municipis de les Balears al top 100 de demanda de lloguer
- La universitat ultracatòlica CEU desembarca a Mallorca
- [VÍDEO] Representen una obra catalanòfoba en un acte sobre discriminacions
4 comentaris
Per a comentar és necessari estar registrat a Diari de Balears.
No volen l'OCB, per manca de cultura. El PP, esta a anys llum d'aquesta entitat. No les poden entendre mai.
Què se pot esperar d'un Govern que renega de la seva llengua i la seva cultura? Res de bo.
Pel PP i les dretes en general, la cultura, la memòria democràtica, la història de les Illes, els bens patrimonials o la llengua pròpia, sempre son un destorb i una dificultat afegida a la llibertat de fer negocis.
ells s'ho perden