Fran de la Mata: «Esper que les autoritats prenguin nota del que ha passat i que els fets no quedin impunes»
El músic mallorquí Fran de la Mata amenaçat per militants feixistes ha fet públic el següent comunicat:
També a Illes Balears
- Un vídeo del Govern sobre l'ús responsable de l'aigua rep una allau de crítiques: «S'ha de tenir un bon fetge...»
- L'’ambaixador cultural’ nomenat pel PP de Cort diu «que le follen a España»
- Un grup de joves menorquins responen a les provocacions espanyolistes durant l'acte de Ses Avellanes de les festes de Sant Joan
- L'Ajuntament de Palma demana la destitució immediata del regidor de Mobilitat
- Gabriel Florit, compromís autèntic amb la poesia i la llengua
13 comentaris
Per a comentar és necessari estar registrat a Diari de Balears.
Tomeu Martí: No té explicació que deixis que el mateix homoniqueu insulti cada dia els qui entram a aquest digital. No som partidari de censurar a ningú, som partidari de que no moderis els nostres comentaris cap a ell.
En Claro que sí, guapi, sospit que està malalt...
Claro que si,guapi:Tu te la deus "cascar" mentre vas comentant bajanades i insultant a tort i a dret en aquest diari segons tu "mediocre"No tens qualificatiu.No et canses?
Guapi te creus el rei del mambo en dret a insultar els que no són de la teua corda, te creus en poders sobrenaturals que entén i veu el que no veu ningú, ILUMINATI, i la realitat és, que ets un feixista de pandereta No ets en Goebels ni des forat del cul.
@amiguet Retiro lo de imbécil. No llegas. Eres lo que suele conocer como tonto del culo.
claro que sí guapi, ara ets tu qui decideix qui és un mitjà seriós. i Veig que has perdut els nirvis insultant a la gent que et posa un mirall davant. Això és el que sou i el que feis els feixistes
@Faisan Cualquier medio serio, de cualquier país civilizado, no publica una imagen así. Al menos sin pixelar. Entiendo que no lo entiendas: hay gente que se la casca viendo estas cosas. Te dejo en tu intimidad.
@amiguet Me vas a perdonar, pero eres imbécil.
Claro que si guapi: És a dir, el que te sembla malament no és que s'enviïn aquest tipus d'amenaces, sinó que dBalears es expliqui.... Així de farisseus, d'hipòcrites i pocavergonyes sou els feixistes
@Claro que si guapi, Idò li ha enviat un amiguet teu...