Per què canviem el rumb? El GOB Mallorca crida a la mobilització per al 21J

TW
3

El GOB Mallorca ha fet una crida als seus membres i a la ciutadania en general perquè participin en la propera manifestació contra la turistificació de les Illes Balears, que tendrà lloc aquest diumenge 21 a les 19.00 hores.

En un missatge difós a través del seu compte de Twitter, l'organització ecologista ha exposat a través d'imatges els motius per assistir a aquesta mobilització: per denunciar tots els efectes de la turistificació de les illes, la destrucció del territori, l'urbanisme desmesurat, les il·legalitats a sòl rústic, els camps de golf que no necessitam i els hotels i construccions lligades a l'especulació.

Notícies relacionades

El vídeo mostra diferents instantànies de mobilitzacions i reivindicacions en les que el GOB ha participat activament al llarg dels anys, per acabar amb el missatge: «Vine a la mani! Fes-te del GOB!»

La convocatòria és al Parc de les Estacions, de Palma, i tot seguit la manifestació recorrerà els carrers més cèntrics i turistificats de la ciutat --Sant Miquel, Plaça Major, Plaça de Cort i Carrer Conqueridor-- fins a finalitzar en el Passeig del Born.