MÉS exigeix al Consell de Mallorca una condemna per l'ultratge a la seva Filla Predilecta
El grup de MÉS per Mallorca ha registrat una instància dirigida al president del Consell de Mallorca, Llorenç Galmés, demanant-li una condemna dels fets perpetuats per Gabriel Le Senne (VOX) al Parlament de les Illes Balears.
També a Illes Balears
- El batle de Petra va aprofitar el càrrec per ‘auto-legalitzar’ el seu lloguer turístic i forçar la legalització de la bodega de ‘Coleto’
- «Són vostès les del català? Doncs ara mateix les trec de la meva agenda», un metge nega l’atenció a una pacient
- La universitat ultracatòlica CEU desembarca a Mallorca
- El batle de Petra comercialitza un allotjament turístic gràcies a haver mentit en la Declaració Responsable inicial
- Nova junta gestora de l’OCB d’Inca
3 comentaris
Per a comentar és necessari estar registrat a Diari de Balears.
Al margen del gravísimo ultraje, a mí lo que me preocupa es si Jaume ha aparcado bien. Has encontrado sitio, rey?. Te ha costado mucho aparcar?.
Linero, no cola. No nos intentis justificar allò injustificable. Saps perfectament que no son comparables els inacceptables fets i el capteniment de LeSenne en seu Parlamentària inclosa la responsabilitat del càrrec institucional pel qual representa als ciutadans i uns altres successos fets al carrer per persones que solament es representen a elles mateixes. Els negacionistes i xovinistes espanyols sempre vos feu trampes vosaltres mateixos i nos intenteu fer passar bou per bèstia grossa. LeSenne : DIMISSIÓ !
i quan es cremen fotos del Rei o la bandera espanyola, també és ultratge