Ha mort el pianista Joan Moll
El pianista Joan Moll i Marquès (Palma, 1936) ha mort la matinada passada a 87 anys. Fill de Francesc de Borja Moll i germà d'Aina Moll, inicià els estudis de música amb la professora C. Vilella. Més tard, a Barcelona, estudià el grau superior de piano sota la guia de J. Gibert i Camins. Posteriorment es traslladà a Alemanya, on residí durant nou anys i on amplià i perfeccionà els seus coneixements amb M. Pinter, C. Arrau i R. de Silva.
També a Illes Balears
- Els arquitectes de les Balears alerten dels perills de construir en rústic: «Serem un decorat de cartró pedra on serà difícil viure»
- Educació abonarà uns 35 milions d’euros als docents en compliment de la sentència que dictamina el retorn del 2,9 % a les nòmines
- Oferta milionària per a comprar la plaça de toros de Palma
- Maria de la Salut acull la presentació de L’art de la Paraula, homenatge a Lluc Matas
- Denuncien una agressió trànsfoba per part d'un agent de la Policia espanyola a Palma: «Serà millor que no denunciïs. Anirem a per tu»
3 comentaris
Per a comentar és necessari estar registrat a Diari de Balears.
Uns grans records sempre....en pau i harmonia descansi.
Un gran músic i tot un senyor. Descansi en pau i els meus condols a tota la seva família.
Un gran músic, un bon amic. Descansa amb pau, Joan.