L'OCB organitza les jornades de debat 'Quin país tenim, quin país volem'
El divendres 24 de març i el dissabte 25 de març, l’Arxiu del Regne de Mallorca (C/ de Ramon Llull, 3, Palma) acollirà les jornades de debat de l’Obra Cultural Balear (OCB) amb el títol 'Quin país tenim, quin país volem'.
També a Illes Balears
- «Són vostès les del català? Doncs ara mateix les trec de la meva agenda», un metge nega l’atenció a una pacient
- El batle de Petra comercialitza un allotjament turístic gràcies a haver mentit en la Declaració Responsable inicial
- PP i Vox voten en contra d’invertir tres milions d’euros en ajudes a petites explotacions agràries
- Dues diputades de Vox tornen a muntar un espectacle al Parlament i s’insulten entre elles: «gilipollas» i «sinvergüenza»
- La defensa de la llengua de Toni Nadal: «A Mallorca xerram català, no mallorquí»
1 comentari
Per a comentar és necessari estar registrat a Diari de Balears.
Si després de 60 anys d'història de l'OCB i 40 d'estafa democràtica encara no sabem on som, vol dir que per mi ja no ho sabrem mai. La gent està cansada de debats i teories. La gent vol fets i els fets són els que són. Cap partit polític no té cap projecte que vagi més enllà de l'acomodació autonomista espanyola. Pel que fa a la societat civil podríem dir que és més morta que viva, després d'aquests vuit anys de govern autonòmic de retrocés. Pot ser que l'OCB hauria de començar per aquí, criticar l'absentisme polític sense manies, sense por a perdre les subvencions. Referent als ponents, potser també convendria una mica de renovació. I pel que fa a la directora general de política lingüística, ens pensàvem que després del retrocés precisament en matèria de política lingüística, el d'aquests darrers vuit anys, aquesta senyora ja hauria dimitit. Es veu que això de pagar subvencions garenteix el dret a paraula.