La Plataforma 31-D i el Bloc d'Unitat Popular criden a manifestar-se aquest dijous, 30 de desembre, a les 18.00 al Passeig del Born de Palma
La Plataforma 31-D, formada per partits, entitats i sindicats i el Bloc d'Unitat Popular, impulsat per l'Esquerra Independentista de Mallorca, han fet crides a participació a la manifestació, amb motiu de la Diada de Mallorca, que sortirà aquest dijous, 30 de desembre, a les 18.00 del Passeig del Born de Palma.
També a Illes Balears
- La defensa de la llengua de Toni Nadal: «A Mallorca xerram català, no mallorquí»
- PP i Vox voten en contra d’invertir tres milions d’euros en ajudes a petites explotacions agràries
- Una vintena de pobles de Mallorca preparen marxes nocturnes simultànies pel proper 31 de juliol
- El primer tinent de batle de Petra va construir una bodega il·legal
- Els feixistes reaccionen histèrics contra Toni Nadal: «A Mallorca no parlam català, parlam mallorquí i espanyol»
6 comentaris
Per a comentar és necessari estar registrat a Diari de Balears.
Segur que el que pesumeix de mallorqui,i escriu en castellà,es devia manifestar,amb els altres,de la resistencia....,ja sabem lo que és,i d'aquin peu cosetja.
Qué monos, Ramon y Marga. Casi lloro.
avui tothom que pugui que hi vagi, jnotros estam confinats, no hi podrem ser físicament, però hi serem amb el cor.
Escolta esguerrat, si tú ests mallorquí, ets un pobre desgraciat mallorcano.
hem d'anar a la manifestació, enguany també
Los mallorquines no celebramos el colonialismo pancatalanista. La Diada de Mallorca es el 12 de septiembre.