El Consell ha aprovat el Reglament de la Comissió Interdepartamental de Política Lingüística
La vicepresidenta i consellera de Cultura, Patrimoni i Política Lingüística, Bel Busquets, ha explicat que el text aprovat aquest dijous s'ha elaborat «després d'una anàlisi interna del funcionament del Consell en relació amb la normalització i l'ús normal de la llengua» i ha recordat que «al Govern de Mallorca tothom té compromís amb la difusió, l'ús i la normalització de la llengua catalana».
També a Illes Balears
- El batle de Petra va aprofitar el càrrec per ‘auto-legalitzar’ el seu lloguer turístic i forçar la legalització de la bodega de ‘Coleto’
- «Són vostès les del català? Doncs ara mateix les trec de la meva agenda», un metge nega l’atenció a una pacient
- La universitat ultracatòlica CEU desembarca a Mallorca
- [VÍDEO] Representen una obra catalanòfoba en un acte sobre discriminacions
- El batle de Petra comercialitza un allotjament turístic gràcies a haver mentit en la Declaració Responsable inicial
1 comentari
Per a comentar és necessari estar registrat a Diari de Balears.
Molta norma i reglaments, però cal saber, i veure amb els ulls, com i de quina manera s´implementa tot plegat. Que no siga altre pic paper banyat.