El Consell Assessor de la Fundació Mallorca Turisme s'ha reunit aquest dilluns per a analitzar l'actual temporada turística a l'illa, que han qualificat d'«atípica, però positiva», i presentar les diferents accions de promoció que han dissenyat fins a final d'any per a allargar-la.
Segons ha explicat el Consell de Mallorca aquest dilluns, la seva presidenta, Catalina Cladera, ha destacat que, ara, l'objectiu «és allargar la temporada a través de diferents estratègies i productes», com són «l'esportiu o el cultural», ha exemplificat.
Així mateix, ha qualificat aquesta situació com a «fruit dels esforços que, des de l'esclat de la pandèmia, s'han invertit per a poder remuntar la conjuntura generada per la Covid-19 i reactivar la indústria turística de Mallorca».
També ha posat en relleu l'estratègia de contenció contra el coronavirus en l'àmbit territorial i insular, així com el procés de vacunació.
Estratègies per allargar la temporada
Des del Consell han recordat que, a través de la Fundació Mallorca Turisme, estan desenvolupant diferents iniciatives per a allargar la temporada turística a l'illa.
Entre elles, han destacat l'estratègia de màrqueting amb els turístics estatals i internacionals, la de comunicació i relacions públiques amb els principals mercats emissors o les línies de suport al mercat local mitjançant les campanyes 'Gaudeix l'Illa' -que ja desenvolupa la seva tercera convocatòria- o 'Gaudeix l'Illa Sènior' -en marxa per a persones majors i persones jubilades-.
A més, el Consell sol·licitarà finançament dels fons europeus per a desenvolupar projectes de turisme «enfocats a un desenvolupament sostenible i cohesionat amb l'estratègia Agenda 2030».
Accions promocionals fins a final d'any
Entre les accions promocionals previstes fins a final d'any, la institució ha destacat «l'activa presència» que Mallorca tindrà en la 'World Travel Market de Londres', així com l'assistència a diferents fires de productes en tota Europa o les accions concretes sobre els productes més desestacionalitzadores.
Així mateix, tractaran de donar impuls al sector audiovisual a través de la Mallorca Film Commission per a, «no sols establir l'illa com un referent internacional en aquest àmbit, sinó també per a promocionar la seva imatge de destinació turística», han conclòs.
4 comentaris
Per a comentar és necessari estar registrat a Diari de Balears.
NO: El Consell de Mallorca qualifica la temporada turística «d'atípica, però positiva» i insisteix a allargar-la SÍ: El Consell de Mallorca qualifica la temporada turística «d'atípica, però positiva» i insisteix d'allargar-la
Si, estaria bé que vinguessin turistes i omplissin cada reco de les nostres illes durant tot l'any. Així hauria molts de guanys. Per a qui? Pels de sempre, es clar. Son els que viuen del turisme. Els altres, simplement sobrevivint del turisme.
Així està molt mellor
Si això és es Diari de Balears es titular hauria d'especificar de quina illa és es Consell, no s'ha de sobreentendre